وبلاگ خانه هوشمند یکتاوران

تازه ترین مطالب در خصوص خانه و ساختمان هوشمند

تازه ترین مطالب در خصوص خانه و ساختمان هوشمند

خانه هوشمند یکتاوران, نماینده شرکت اشنایدر الکتریک آلمان و کرسترون آمریکا برای هوشمند سازی ساختمان

تهران, خیابان مطهری, تقاطع میرزای شیرازی, پلاک 299, طبقه سوم, واحد 5.
تلفن: 47623723-021 (ده خط ویژه سراسری)

هوشمند سازی ساختمان, تخصص ماست...

معرفی شرکت کرسترون آمریکا

کرسترون

برای بیش از 40 سال کرسترون آمریکا, شرکت پیشرو در ساخت سیستم های ارتباطی یکپارچه, اتوماسیون و کنترل پیشرفته در جهان بوده است. راه حل های کامل این شرکت سیستم های صوتی, ویدئویی, روشنایی و محیطی را با هم ادغام می کنند. تکنولوژی استریم لاین کرسترون, کیفیت زندگی را برای افراد در اتاقهای کنفرانس, هتل ها, کلاس های درس, تالارهای سخنرانی و در خانه هایشان بهبود می بخشد. حتی بهتر از آن راه حل های کرسترون, تکنولوژی هایی را که شما قبلا از آن استفاده می کردید, ادغام کرده و یکپارچه می کند.

ساختمانهای تجاری, مدارس و مسکونی امروزی شامل تکنولوژی های بیشتری نسبت به قبل هستند.
شرکت های زیادی سیستم هایی را با ایجاد رابط کاربری با محصولات و تکنولوژی های متفاوت از تامین کنندگان متعدد ایجاد کرده اند. این حالت رنجی از مسائل بالقوه را ایجاد می کند. تجهیزات هر اتاقی که به طور متفاوت عمل می کند, ممکن است برای چند روز یا چند هفته قبل از این که پرسنل پشتیبانی سر برسند خراب شود و اغلب افراد چنین تصور خواهند کرد که " هیچ چیزی کار نمی کند". تمام محصولات کرسترون به طور هماهنگ با یکدیگر مهندسی شده اند. کرسترون سیستم های قابل تکرار را ارائه می دهد که با یک معماری معتبر طراحی شده و عملکردی سازگار, قابلیت سرویس, قابل پیش بینی و زمان کارکرد بدون خرابی با کیفیت حرفه ای را فراهم می کنند.

با گسترده ترین خط نرم افزاری و سخت افزاری, راه حل های اتوماسیون و کنترل کرسترون در اکثر شرکت های معتبر Fotune 500, دانشگاهها و سازمانهای دولتی در جهان نصب شده اند. شما می توانید سیستم های کرسترون را در بهترین خانه های جهان و کشتی های تفریحی لوکس نیز بیابید.

کرسترون

کرسترون دارای بیش از 90 دفتر با پرسنل کافی است که کار فروش, پشتیبانی فنی و آموزشی را در کل دنیا انجام  می دهند.با پشتیبانی آنلاین  24x7x365, پشتیبانی تلفنی زنده, و پشتیبانی فنی در محل, کمک تخصصی این شرکت برای هر موقعیتی فراهم می باشد. به طور محلی, ناحیه ای و بین المللی, امکان دسترسی آسان به مهندسان کرسترون و متخصصان پیش و پس از فروش, حل موضوعی سریع در هر جایی از جهان را تضمین می کند. به علاوه, می توانید از حضور طراحان سیستم در خانه خود برای کمک به برنامه ریزی هر پروژه چالش برانگیزی بهره ببرید. نصب با بالاترین عملکرد و رفع موضوعات سازگاری قبل از حصول آنها تضمین می شود. 


خانه هوشمند یکتاوران, افتخار دارد به عنوان همکار شرکت کرسترون, تجهیزات و خدمات مرتبط با این شرکت را در زمینه هوشمند سازی ساختمانهای اداری, مسکونی و تجاری و همچنین خدمات تجهیز و اتوماسیون سالنهای کنفرانس, همایش, اتاق جلسات و ... را با همکاری مستقیم این شرکت در ایران به اجرا برساند.

خانه هوشمند یکتاوران

  • خانه هوشمند یکتاوران

crestron

هوشمند سازی کرسترون

کرسترون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شرکت یکتاوران همکار پاسارگاد